Kraken-post: Re: Italië , Genua: Vermiste vrouw dood gevonden

Re: Italië , Genua: Vermiste vrouw dood gevonden

From: schuurman (dollehon@dds.nl)
Date: 13 Aug 2001 13:44 uur

At 09:28 13-08-01 +0200, you wrote:
>Jezus wat een niveau, de dood van een activiste weer (remember jouw
>commentaar op de fascistische moor op Cafer in Rotterdam) te misbruiken
>voor je anti-communistische propaganda.

Blablabla. Volgens het Italiaanse bericht ging het om een syndicaliste, niet
om een activiste. Met syndicalisten wisten de 'communisten' in '37 toch ook
wel raad? Het zijn nog steeds de lui die zich communist noemen die de ergste
anticommunistische propaganda maken.
Wat ik nog even wil benadrukken, is dat de AGF niet de bron is van mijn
informatie, dat ze dus ook geen toestemming hebben gegeven voor publicatie
ervan en dat ik zelfs helemaal geen contact heb met AGF. Er zijn echter meer
groepen en individuen - wat mijn bron wel is, ga ik hier uiteraard niet
verklappen, daarvoor zitten er iets teveel dubieuze figuren op deze lijst.
Het moge duidelijk zijn dat Turkje ook is aangesloten op het internet en dat
je inmiddels in de kleinste dorpen internetcafé's hebt.
Voor revolutionaire volksfronten geldt hetzelfde als voor de Italiaanse
staat: de ellendige waarheid komt vroeg of laat toch wel boven tafel.