Kraken-post: genua-demo

genua-demo

From: Els (nothingels@yahoo.com)
Date: 13 Aug 2001 16:06 uur

On Mon, Aug 13, 2001 at 01:42:19PM +0200, Toiletjuf
wrote:
> Ik ben erg benieuwd wie er op maandag om 13.00 uur
gaat
demonstreren.... Waarom op maandag en dat tijdstip?
> Ik lees nu net de oproep (maandag om 13.38 uur)...
Zover ik weet
hebben de meeste mensen een baan die geen mogelijkheid
geeft om ff
> in de lunchpauze te gaan demonstreren (of ben ik de
enige?) Ik ben
benieuwd

Ik ben blij dat er eens iets op maandag is, (er werken
ook mensen in het weekend!) Bovendien niet zonder
reden, vandaag worden er een aantal arrestanten,
waaronder twee A*dammers, voorgeleid in Genua.
Ik kom net terug en denk dat er zo'n 200 mensen waren,
niet minder dan er op een zaterdag zouden komen denk
ik.
groetsels