Kraken-post: Re: HOD mail??

Re: HOD mail??

From: tekaa@gmx.net
Date: 13 Aug 2001 19:26 uur

lijkt er inderdaad op dat de HOD zo'n virus in de compu heeft, de tekst in
de mail is inderdaad: "Hi! How are you? I send you this file in order to have
your advice See you later. Thanks"

ik vraag me wel heel hard af wat ik in het adressenbestand van de HOD doe...

maar de tekst: Faxbericht
H.O.D. NEDERLAND B.V.
030 2515154

Pagina’s: 1 (inclusief voorblad)