Kraken-post: Re: Swammerdamstaartje uit Parool

Re: Swammerdamstaartje uit Parool

From: KaleKnar (crass@dds.nl)
Date: 01 feb 2001 01:07 uur

hierom waren de feestjes zo gezellig bedoel je.... de zelfde reden waarom
men ook zo te spreken was over de generaal vetter......
kortom kraak meer gifbelten (=goedkoop trippen)..
ik ben voor een woonwagen kamp op de diemerzeedijk...

>kankerverwekkende PAK's zijn aangetroffen. Het grondwater is licht
>verontreinigd met onder meer benzeen en minerale olie. De bovenste puinlaag
>in de Eerste Boerhave- en Leeuwenhoekstraat bevat verhoogde gehaltes aan
>metalen, PAK's en olie. In de ondergrond daar is onder meer lood
>aangetroffen.

Toch waren die tuinfeestjes best gezellig...

J.
Skins 'n' Punks (united) Against Racism

             -Anger, Hate, Aggro, Rage-
http://welcome.to/skanarchy or
http://huizen.dds.nl/~crass (banner free)
            Violence on bikes: join BikeWars.
        hardcore distruction derby in amsterdam:
http://huizen.dds.nl/~bikewars
http://come.to/bikewars

Terra-ist action all over the land, to stop the lunacy the rich they have
planned.