Kraken-post: Re: info vraag riedijkproductions (fwd)

Re: info vraag riedijkproductions (fwd)

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 02 Feb 2001 05:00 uur

> http://www.riedijkproductions.com zoekt gewoon een anti-kraak lokatie voor
> een feesie ->
> "Riedijk Productions is based in Amsterdam (The Netherlands) and specialized

GEWOON ????
in ieder geval een
Rotterdammer die feesies organizeert in amzterdam?

Gegevens opzoekend bij:
Nic en vervolgens waarnaar dat verwijst (globalsite.nl)

Registrant:
Global Sites Enel
Baroniestraat 40
Rotterdam, ZH 3051 EG
NL

Domain Name: RIEDIJKPRODUCTIONS.COM

Administrative Contact:
Noordewier, Theo info@globalsites.nl
Baroniestraat 40
Rotterdam, ZH 3051 EG
NL
+31 10 2182901

Technical Contact:
Noordewier, Theo info@globalsites.nl
Baroniestraat 40

Record last updated on 14-Jan-2001.
Record expires on 04-Jan-2002.
Record Created on 04-Jan-1999.

Resultaat voor globalsites.nl:

Domainname:
globalsites.nl(first domain)
Status
active
Organisation
Global Sites Enel
Rodenrijsestraat 26 a
3037 NH ROTTERDAM

einde nic gegevens----

Doet me denken aan engeland in de errege beginjaren 80 dat je 5 pond
entree moest betalen voor toen nog onbekende houseahtige feesten in effe
gekraakte loodsen, waar die organisatoren vet rijk geworden zijn...

dus:
Hoeveel entree vraagtie voor die goedkope wellicht brandgevaarlijke
huurplekken? Of is dat te veel op het sentiment spelen van mij...