Kraken-post: Re: ge-etter van eigenaar: Walet versus J v lennepstraat 4 Amsterdam

Re: ge-etter van eigenaar: Walet versus J v lennepstraat 4 Amsterdam

From: ox@squat.net
Date: 04 Feb 2001 20:10 uur

Ondertussen is duidelijk geworden dat het de laatste paar keer niet Walet
of zijn vriendjes waren maar de buurman die de deur van de krakers
bewerkte.
De buurman heeft een herseninfarkt gehad en daardoor is zijn
relativeringsvermogen enigzins verdwenen. Hij dacht dat de krakers hun
middelvinger tegen hem hadden opgestoken terwijl het hoogstwaarschijnlijk
de duim scheen te zijn geweest.
Naar aanleiding van het eerste geduw en getrek aan de deur barrikadeerden
de krakers zich verder in. Het bijkomende geluid deed de buurman geen goed
en hij ging dus nogmaals los op de deur.
Gelukkig wist de dochter van de buurman de zaken te verhelderen. Het is
dus niet de bedoeling woeste tiepes voor de deur van J v Lennepstraat op
onzachtzinnige wijze tot reden te brengen, tenzij ze Walet heten. De
krakers hebben een rustige nacht beloofd.