Kraken-post: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

From: renex@dds.nl
Date: 10 Feb 2001 23:22 uur

> Van die mogelijkheid had
> ik nog nooit gehoord. Wat is een clubhuis? Moeten we dan eerst een club
> worden? Lijkt me een optie waar we het met Cohen eens over moeten hebben...
> S.

Ik las het ook met belangstelling in de krant. Maar navraag leert
dat een en ander niet blijkt te kloppen. De Angels zouden wel
degelijk een vergunning moeten hebben. Namelijk de bekende
sociteitsvergunning (inclusief ledenlijst) die ook aan Vrankrijk is
aangeboden. Kennelijk durft men echter het Angels-home niet dicht te
timmeren wegens het ontbreken van die vergunning. Terwijl de
wapenvondst daar toch alle aanleiding toe geeft. Kennelijk wordt er
weer eens met 2 maten gemeten. Wapens zijn geen reden om de tent
dicht te timmeren, maar linkse politieke activiteiten wel.

Rene Danen