Kraken-post: Antw: Re: Antw: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

Antw: Re: Antw: Re: Cohen: "geen vergunning, dus er valt niets in te trekke

From: Slaapvaak@cs.com
Date: 13 Feb 2001 09:49 uur

In een bericht met de datum 13-2-01 8:48:54 West-Europa (standaardtijd),
schrijft squatter@dds.nl:

> Met iemand praten wil nog niet zeggen dat je het met hem eens bent.
Je legitimeert hem wel.

> Het niet meer praten met eenieder met wie je het flink oneens bent, is in
mijn ogen wel > een heel rare definitie van 'links'.
Ik heb het niet over iedereen, ik heb het over Cohen.

> Niet meer praten is vaak geen politiek en
> kan dus in mijn ogen weinig met politiek links te maken hebben.
Voor mij is solidariteit met slachtoffers van Cohens regeringsbeleid
belangrijker dan 'politiek maken' ter behoud van je kantine. Juist een
afwijzing op grond van solidariteit lijkt me erg sterk en welzeker politiek