Kraken-post: Re: Antw: Re: Antw: Re

Re: Antw: Re: Antw: Re

From: bakoenin (bakoenin@yahoo.com)
Date: 15 Feb 2001 02:27 uur

Er zijn grenzen, en dan bedoel ik niet de grenzen van
Cohen, om nog met iemand in onderhandelingen te gaan.
want door zijn vreemdelingenbeleid (waar hij de
bedenker van is) kleeft er bloed aan zijn handen; er
zijn asielzoekers teruggestuurd die nooit
teruggestuurd hadden mogen worden! en door het regime
aldaar vermoord of gemarteld zijn.Justitie weet heel
goed wat de veiligheids-risico's zijn van terugsturen
naar bepaalde landen: iedereen weet b.v. dat politieke
koerdische
vluchtelingen bij deportatie naar Turkije worden
gemarteld en worden vermoord door het fascistische
regime.
Althans ik zou niet met zo'n iemand rustig om de tafel
kunnen gaan zitten onderhandelen !

> niet met iemand praten, waar je wel noodgedwongen
> mee te maken hebt lijkt
> mij geen goed idee.
als je niet wilt hoef je niet met hem te praten!
hij bepaald niet het beleid, maar de topambtenaren
en wethouders

B.