Kraken-post: Re: Fwd: re: etc etc...

Re: Fwd: re: etc etc...

From: idfx@dds.nl
Date: 15 Feb 2001 14:39 uur

Een veelgevoerde discussie, zonder einde zolang er nog grenzen bestaan
(voorlopig nog een paar honderd jaar, zucht).

Ik lees veel argumenten tegen het gevoerde asielbeleid, gevormd door de
overheid, niet door Joppie.
Job is puur degene met de onmogelijke & ondankbare taak, om een BETER
asielbeleid op poten te zetten.

Dat je hem nu verkapt uitmaakt voor een fascist vind ik onredelijk.
Hij is juist degene die zich in het stelsel past om een verschil uit te maken.
(hij heeft 't niet eens redelijk kunnen afmaken)
Dat valt niet te zeggen voor de AntiFa's (AntiFanalles), die discussie
uitsluiten (schandalig).

Om je als kraker/activist buiten het bestaande stelsel te plaatsen is
gerechtvaardigd, maar denk niet dat je een verschil zal maken!

Met groet,

Iemand die ziek wordt van een zinloze discussie