Kraken-post: Re: Antw: Re: Antw: Re

Re: Antw: Re: Antw: Re

From: bakoenin (bakoenin@yahoo.com)
Date: 15 Feb 2001 17:45 uur

--- schuurman <dollehon@dds.nl> wrote:

> Juist, en daar waren we dus tegen.

> terugsturen
> politieke
>
> Weet iedereen dat?
ik bedoel iedereen die opdeze lijst geabonneerd is.

> Ondanks mijn oproep voor meer
> concrete informatie via
> deze lijst (naar mij persoonlijk op te sturen) heb
> ik geen enkel bericht
> gehad. "Iedereen" heeft er wel vagelijk iets over
> gehoord en vindt het
> ongetwijfeld heel erg allemaal, maar uitzoeken wat
> er nou precies gebeurd
> is: ho maar.

Waarom zoek je het zelf niet uit dan ??
je verwijt anderen dat ze niks uitzoeken.maar zelf
zoek je ook niks uit!

> Terwijl die uitzettingen van onze
> belastingcenten en in ONZE
> NAAM zijn verricht (in een republiek is dat wat
> directer: in naam van het
> volk, in Nederland is dat In naam van onze
> koningin). Wat heb jij gedaan om
> die uitwijzingen te voorkomen?

Ik ga me niet op deze lijst verantwoorden wat ik
gedaan heb of niet gedaan heb maar ik vind iedereen
,zolang hij/zij niet in ieders vermogen handeld om
uitzettingen te voorkomen ook indirect
medeverantwoordelijk hiervoor is, ook al heb je niet
meegedaan aan de vekiezingen.

>Alles wat je had
> kunnen doen en hebt
> nagelaten om het beleid van Cohen te saboteren is
> wat mij betreft
> Nalatigheid de Dood tot Gevolg Hebbend.

tot de dood ? dat ken je niet van mensen eisen vind ik
.
> Heb je al je
> democratische rechten
> uitgeput om het beleid te veranderen? En als je dat
> hebt gedaan, ben je
> daarna overgegaan op illegale actiemiddelen? Het
> ging om mensenlevens, dus
> die zijn in deze gerechtvaardigd (daar ging die leus
> dus oorspronkelijk
> over: "Legal, illegal, scheissegal", nog niet zo
> lang geleden uit z'n
> verband gerukt en op reactionaire wijze her-gebruikt
> in een bepaalde discussie).
> Wanneer zijn deze mensen uitgezet? Naar welke
> [...]

Informatie ken je krijgen bij b.v. ;autonoom centrum,
fabel van de illegaal in leiden, komittee tegen
uitwijzingen.

< Als mensen een
> politieke discussie willen
> voeren verwacht ik dat ze hun argumenten behoorlijk
> onderbouwen, maar zelfs
> dat is blijkbaar al teveel gevraagd. We roepen
> liever wat slogans, houden
> nog eens een benefietfeestje en voelen ons lekker
> moreel superieur...

> tafel
>
> Dat doet de bargroep dan ook niet voor de lol.

> Het zou fijn zijn als je wat beter op de hoogte was
> van de concrete situatie

ik ben inderdaad niet direct betrokken in de verdere
ontwikkelingen van de kantine

B.