Kraken-post: Re: 2de oprotbrief voor lieflandkrakers in Utrecht ...

Re: 2de oprotbrief voor lieflandkrakers in Utrecht ...

From: tekaa@gmx.net
Date: 05 Sep 2001 14:00 uur

NEE, maak je niet druk, bestuursdwang gaat inderdaad zonder tussenkomst
rechter, maar dat is niets nieuws, zo ging het op Anthoniedijk ook. Er is na die
procedure de mogelijkheid om beroep aan te tekenen bij de bestuursrechter.
Daar gaat geen schorsende werking vanuit, maar wordt in de praktijk wel
afgewacht. De kans om die bestuursdwang-procedure te winnen is vrijwel nihil, maar
de kansen bij de bestuursrechter zijn beter. (ook gezien het verhaal van de
rechter bij de anthoniedijk).
Al die paniekmakerij is dus nergens nodig voor, gewoon afwachten.