Kraken-post: re: Het programma a.s. maandag in Amsterdam

re: Het programma a.s. maandag in Amsterdam

From: A Perfect Mess (lfvdburg@chello.nl)
Date: 06 Sep 2001 18:31 uur

Fierman:
> Standaard aktie loopt geheid uit op rommel, en een fijn media-offensief van
> de gemeente uit. En dat offensief verlies je -op dit moment-.

Hangt van het soort actie af... Als je het een beetje verhuld brengt, maak je best kans op slagen... Zoals jouw suggestie van een openlucht expositie...
Helaas ben ik niet in staat dit tot stand te brengen, maar als anderen motivatie hebben, zou ik wel een steentje (en een rookbommetje) bij willen dragen...

cCc

:: rotte eieren, verfplakbommetjes, op hun weg naar schone vrouwe maxima :: awww