Kraken-post: Re: verzoek kraakwacht

Re: verzoek kraakwacht

From: Oosterling, Peter (Peter.Oosterling@atosorigin.com)
Date: 07 Sep 2001 22:31 uur

denk dat ik meer confronterend woon dan simpel huren. maak het niemand meer
of minder onmogelijk aangezien ik in kantoorpanden enzo woon. in ieder geval
niet reguliere woonhuizen die normaal voor verkoop of huur in aanmerking
komen voor gezinnetjes.
en het is tussen oplossing voor het pand dat van de eene siuatie naar de
andere gaat. een periode waar het of wel leeg in staat of wel antikraak erin
zit. zie niet zo het negatieve gevolg voor een bevoorbeeld jou. en als dat
wel was. who cares, ben hier niet om jou een plezier te doen.
verhuis gemiddeld eens in de 11 maanden, dus zekerheid en settlen zit er ook
niet in. een keuze voor deze manier van leven en niet zoals je misschien
denk makkelijk willen leven. vind het zoiezo een beetje arrogant om te
denken dat je weet waarom ik zo zou wonen, je kent me niet en ik jou niet en
laten we dat vooral zo houden. geen maar eerst eens een rede waarom je kan
oordelen (cq. generaliseren) over mensen die je niet kent.

Ben absoluut niet tegen kraken, not at all, zelg gedaan, erg leuk, probleem
is dat je wat meer tijd moet hebben dan ik normaal heb om van alles te
regelen.

geen interesante geciteerde levensspreuk van mij, helaas....

be negative