Kraken-post: Re: ALARM! - Het Lappersfort gaat ontruimd worden!

Re: ALARM! - Het Lappersfort gaat ontruimd worden!

From: Spike (spikey@kraakpand.nl)
Date: 02 Aug 2002 12:49 uur

Hoi,
Update over het lappersfortbos...

FWD:
Ze gaan van 5 tot 11 augustus een axieweek organiseren, met acties natuurlijk, maar ook workshops, eten, feest, enz.
Het gemakkelijkste lijkt me dat je naar www.lappersfront.tk of www.uitgezonderd.tk gaat, en op de lappersfront site kan je de flyer bekijken (lukt precies niet op uitgezonderd).

Ook is er nu wel een meer reeele dreiging van ontruiming. Fabricom heeft gezegd dat ze daar tegen 2 augustus weg moeten. De ontruiming komt dus waarschijnlijk wel dichterbij. Ik weet de details niet precies omdat ik er zelf niet woon. Maar ze hebben ook een lijst met bewoners doorgestuurd waardoor Fabricom niet kan zeggen dat er onbekenden op hun terrein zitten. Of dat nu echt de ontruiming kan tegenhouden weet ik ook niet. Das allemaal juridisch en zo. Maar je weet nu hoe het zit, wat er nog gaat gebeuren en dat er eventueel iets van ontruiming kan komen.

grtz, Spike
http://www.lappersfront.tk