Kraken-post: sorry golden wonder

sorry golden wonder

From: animalrights free (foodnotbombsarnhem@hotmail.com)
Date: 02 Aug 2002 13:33 uur

hallo daar in zwolle e.a.

denken wij lekker mee te komen helpen met een ontruimingsfeestje, zijn we
toch mooi in de aap gelogeerd, zeg maar zwaar klote
in de avond van 1 augustus, laten we zeggen 21:00 liepen we gezellig met z'n
tweeen en onze overheerlijke bio wijn, naar de bankastraat in zwolle. toen
we vlakbij onze hoedjes opzetten en constateerden dat we het aan de rand van
een sociale wijk lag, waren we er wel klaar voor, dachten we: fout!
een enorme groep jongeren stond voor de deur, voor de stenen versperring
laten we maar zeggen en wij mochten er niet in.
zij mochten er niet in dus wij ook niet
stelletje opgefokte gassies, grote en kleintjes die erg irritant waren
er stond een busje van de smeris en daar was geen zwijn te bekennen
dus wij dachten slim te zijn en om de hoek naar binnen te lopen, alweer
fout!
we werden achtervolgd en vervolgens in een doodlopende steeg ingesloten
toen begonnen de bibbers aardig over mijn rug te lopen, het waren er wel erg
veel, voor ons vredelievende tweetalletje
er liepen gosertjes bij met loden pijpen en stokken en stenen
de kleintjes liepen het meest vooraan te fokken (dat rijmt met stokken)
de groteren wachten opdat er een van ons zou gaan frieken en er een het
ziekenhuis in zou slaan, helaas voor hun konden we vrij kalm blijven
we probeerden weg te lopen met als gevolg dat de hele club nog agressiever
op onze nek kwam, gezellig
toen begon er een te slaan met een stok en te trappen, en nog een paar,
totdat ik bijna een stok af pakte en een van ons bijna de bril kwijt was
gelukkig hadden ze enigszins een beetje fatsoen om die weer op te laten
pakken, en toen konden we weg lopen
beiden hebben we behoorlijk builen, ik een aan de zijkant van mijn kop, en
op m'n rug en linkerbil, en mijn compagnon op haar rug en bil
we hebben even ergens gezeten om een beetje na te trillen
daarna maar weer de trein terug genomen
als je goed zoekt in zwolle kom je nog de tekst: arnhem groet bankastraat,
no justice no peace: fuck the police, tegen
ga maar eens in de buurt van het smeris buro kijken
ik hoop dat het goed met jullie gaat als jullie nog binnen zijn, anders lees
ik het nog wel, succes!!!!
kraken gaat door
ps
misschien volgende keer mensen ietsje beter voorbereiden op een ontruiming,
als er al eerder problemen zijn geweest met de buurt, had je dat ook wel ff
kunnen vertellen, waren we met meer gekomen en wat brandbaar spul