Kraken-post: Fw:

Fw:

From: Rogier Koning (r.koning75@chello.nl)
Date: 06 Aug 2002 13:34 uur

----- Original Message -----
From: Rogier Koning
To: kraken-post@dvxs.nl
Sent: Tuesday, August 06, 2002 12:24 PM

Beste Lezers,

Sinds kort heb ik een huis gekraakt. Ik kende dat huis al enige tijd en het bleek al een 10 jaar leeg te staan. Ik wilde daar altijd al wonen en ik was mijn eigen huis uit gezet en heb toen maar besloten dit huis te gaan kraken. Al enkele jaren stond het huis leeg en de ramen waren dicht getimmerd. Toch was het binnen komen niet zo een probleem, de voordeur stond nog open. Ik heb het huisje eigenlijk in mijn eentje gekraakt.

Nu is het zo dat ik van de eigenaar een voorstel heb gekregen. Een contract tekennen of een dagvaarding. Het contract hield in dat ik er uit zou moeten op het moment dat de eigenaar zijn woning zou willen slopen. Aangezien ik nooit zo'n contract zou ondertekennen, heb ik nu ook de dagvaarding binnen.

Ik ben hiervoor vervolgens op zoek gegaan naar een advocaat die me hier mee wil helpen, maar dat is niet te doen.
Mijn vraag is eigenlijk hoe andere krakers dat hebben aangepakt. Hebben jullie zelf je eigen advocaat gehad of hebben jullie het helemaal zelf gedaan.

Ik ben op zoek naar ze veel mogelijk informatie.

Met vriendelijke groet,

een kraker uit een van de kleinste dorpjes van dit land.