Kraken-post: Re: kraaknieuws oost am*dam

Re: kraaknieuws oost am*dam

From: hj (oioioi@pz.nl)
Date: 19 Aug 2002 21:31 uur

Van de site van het stadsdeel:
Tijdelijke verhuur
Momenteel verhuurt de afdeling Vastgoed tijdelijk woningen aan de
Camperstraat / Tillanusstraat. Deze woningen worden medio Augustus 2002
gesloopt. Na dit project volgen er geen nieuwe projecten.
Om in aanmerking te komen voor een tijdelijke huurwoning moet je
ingeschreven staan bij het stadsdeel Oost / Watergraafsmeer.
Inschrijven kan tussen 09:00 en 10:00 uur op het kantoor Helmholztstraat 61.
Nodig bij inschrijving zijn een geldig Nederlands legitimatie bewijs en een
inschrijving bij een woningbouwvereniging in het ROA gebied.
Contact:
Voor inlichtingen kan je bellen of mailen met:
Jerker Westphal
tel: 020 774 4395
e-mail: jwestphal@oost-wgm.amsterdam.nl
Will Lendfers