Re: [kraken] Krakers vernielen snackbar in West

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Jop (kaleknar@gmx.net)
Date: 07 Feb 2003 21:20 uur

dit is een groep geweest die tervergeefs met het KSU wou kraken, maar
waar het colectief van had besloten niet voor te willen kraken,
eerdere signalen dat het er loos ging in het pand hebben we mischien
te lang genegeerd (zie het "bier-alarm" verhaal).
Berichten over alleen portugezen zijn niet correct ten tijde van de
kraak waren er naar mijn herinering ook bekende nederlandse en oost
europese punx bij betrokken... maar zicht op wie er later woonden
hebben we niet gehad....
spreekuur west wil wel graag weten waar deze groep uithangt
(sugestie, kijk een op de vloer na een concert in de occii) en zal
zover mogelijk proberen mensen aan te spreken om te zien wie dit pand
zo gepunkt hebben. ook zullen we kijken of we diegene kunnen
aanwijzen aan de overige KSU's en wildkrakende groepen ivm met een
serieuze boycot.

einde zakelijke kant nu even mijn frust kwijt;

voor de mensen in de scene die mij van PVK/kraakpolitie gedrag
beschuldigden toen ik pleite voor een actiever zelfregulerend (en in
sommige gevallen zelfs een ontruim) beleid ten aanzien van
(drugs)overlast vanuit kraakpanden in de volksbuurten, krijg de
grafkanker.

anarchisme is zover ik het zie geen asociaal gedrag, maar juist samen
werken en leven...
kraken is prachtig en iedereen verdient een kans maar als je je pand
wil uitpunken, (drugs)overlast wil veroorzaken of enigs anders
asociaal gedrag vertoond rot je maar een tyfus eind op naar het
havengebied of naar Sloterdijk en neem eindelijk die no-future
overdosis smack en verkloot het niet voor mensen die iets moois
willen opbouwen.
wat mij betrefd mogen zulke aso's met een goed stuk hout hun pand
uitgerost worden en als je dat kraakpolitie gedrag vind en een
belemering in de beleving van andere mensen van hun anarchistiche
levenstijl moet je je eens ernstig op je denkbeelden beraden.

en voor alle krakertjes die zich wel normaal gedragen een hele dikke
knuffel en naar diegene die zonder hulp van de KSU's iets kraken en
daar iets moois opbouwen veel respect en ga vooral zo door.

mzzl

Jop