Re: [kraken] Krakers vernielen snackbar in West

From: answer42@xs4all.nl
Date: 08 Feb 2003 00:46 uur

beste jop ea

ik ben ook wel 'ns boos dat sommige krakers
drugverslaafd zijn / overlast veroorzaken in buurten
waar toch al veel ellende is en bovendien 'krakers'
een slechte naam geven

toch...
moge de eerste die het heft in eigen hand neemt
om deze figuren (ook slachtoffers van een asociale wereld)
met ultrarechtse methoden te bestrijden,
zelf hardhandig met een honkbalknuppel worden afgerost

mzzl
bouke