Re: [kraken] Krakers vernielen snackbar in West

From: hj (oioioi@pz.nl)
Date: 08 Feb 2003 13:21 uur

Zal ik vast wat pleisters halen?
Mensen die (als het verhaal klopt) zonder aanleiding een snackbar trashen
slachtoffers van een asociale wereld noemen gaat wat ver.

PS
Met al die oorlogstaal kunnen jullie misschien op onderstaande
discussie-avond terecht:

"I love war!!! Ik heb medelijden met mannen die niet de gelegenheid hebben
in een oorlog te vechten, je leeft zo intens. (.) als gewoon soldaat ben je
bang om te sterven en opeens is de strijd voorbij. Je voelt je volstrekt
ontspannen. Alles ontspant, je spieren, je lichaam, je geest. Het is een
gevoel van totale voldoening dat niets anders je kan bieden."
(Edward Luttwak, militair adviseur van o.a. het Pentagon, in De Volkskrant,
28/12/2002)

Feministisch Kafee:
Waar blijven de Mannen Tegen Oorlog? En hoe zit het met Vrouwen Voor Vrede?