[kraken] Re: Jop: wie is die fascist?

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Th. J. A. de Bruin (tdebruin@gmx.net)
Date: 08 Feb 2003 11:16 uur

GVD "jop", dat dat vind ik echt erg ver gaan hoor. Dat je een beetje stoere
taal uitslaat omdat je gefrustreerd bent van dat gebeuren in west en de AT5
berichtgeving, allez... Maar als je het aan elkaar krijgt om in één zin
andere mensen voor "parasieten" uit te maken en het gerbuik van
ultrarechtse methoden bepleit om van deze mensen af te komen, begin ik zelf
ook kribbels te krijgen: versta mij goed, junks uit een kraakpand verjagen
is discutabel, maar iemand die zo'n taal uitslaat als jij een pak slag
verkopen kan bijna nooit verkeerd zijn!

"Parasieten", mens toch, besef je een beetje wat voor woorden je gebruikt?
Als je toch zo o heel graag je mannelijkheidsproblemen wil afreageren op
mensen die geen nut hebben voor de maatschappij, op andermans kosten leven,
enz enz, dan stel ik voor dat je je knokploegneigingen botviert op bijv.
een militaire caserne.

Get public key for <tdebruin@gmx.net> at Idap://europe.keys.pgp.com:11370