Re: [kraken] toevoeging aan mijn frust stukje

From: answer42@xs4all.nl
Date: 08 Feb 2003 18:18 uur

beste jop ea

> ik sta ondanks dat ik in dit verhaal een beetje moet inbinden nog
> steeds achter het feit dat somige panden (deels) leeggerost zouden
> moeten worden/zijn.
en jij gaat zeker bepalen welke panden dat zijn

> als ik het belang van de buurt boven het woonrecht van sommige
> klootzakken, junkies, alcoholisten en parasiten stel en daarbij
> "ultra-rechtse" methoden zou gebruiken sta ik daar voledig achter.
je bent dan ook gewoon een extreem rechtse klootzak!

> groeten j.
>
> ps. als is er iemand is die in de omgeving apeldoorn kraakt, zou ik
> daar graag contact mee krijgen ivm met een toekomstig project van
> mijn nichtje.

laten we hopen dat je nichtje niet per ongeluk aan de dope raakt,
overlast veroorzaakt in de buurt en door types met jouw mening
nog eens haar huis uit word geslagen

ik hoop (nog steeds) dat deze extreem rechtse shit
geen weerklank vindt in de kraak-scene
en we met een zinniger antwoord kunnen komen
dan voorbeschreven holle rethoriek

junkies rossen?
verzin iets beters

mzzl