[kraken] het laaste blafje

From: Jop (kaleknar@gmx.net)
Date: 10 Feb 2003 18:37 uur

tot er weer een nieuwe input in de discussie verschijnt zal ik vanaf
nu alleen nog buiten de lijst om reageren. ik kan mij voorstellen dat
er onder de 227 abonees van deze lijst een hoop mensen zijn die geen
behoefte meer hebben aan meer geblaf.

j.

voor de geintreseerde;

laaste puntjes.

gj schreef "Dronken kraker!?"
ik zal weer eens een geperde discussie met deze kennis moeten hebben,
of elke auto nou echt fout is en waarom ie dan verdomme niet de auto
van z'n pa gaat slopen die hij wel gebruikt als hij naar duitsland
gaat om concerten te zien.
een porsche slopen zie ik niet zoveel kwaads in maar als er onder
die auto's ook maar een spreekwoordelijke kever zat wil ik hem zolang
hij nog zoveel zuipt voorlopig niet meer zien.
ik had graag gezien dat ie met z'n dronken harses een mep van een
buurtbewoner had gekregen, politie steun ik nooit.
los je eige sorres op.

-----
Dollehond!! schreef "Blaffende honden bijten niet"
bedankt voor deze langverwachte bijdrage van ons meest beruchte
poedel met een pitbull complex.
ik ga er vanuit nog regelmatig je boekjes, e-mails, redaxionelen en
"goedkope rel-nicht stukjes ter bevrediging van pedofile
hondeneukers" (of had dat dan wel weer gecensureerd moeten worden?)
tegen het lijf te lopen terwijl ik je eigenlijk nooit zonder barkruk
onder je vastgeroeste billetjes zie.
om met je eigen diepgravende en langdoordachte woorden te praten;

dikke kus j.