Re: [kraken] AT5 en de snackbar van Bishai

From: dollehon@dds.nl
Date: 10 Feb 2003 21:53 uur

Lijkt me echt een fan-tas-tisch idee! Graag een goedgebekte bobo die (al dan
niet met VPC-accent) nog eens voor de camera wil uitleggen hoe geweldig de
goede krakers allemaal bezig zijn, dat ze braaf werken en gordijntjes voor de
ramen hangen en de stoep schrobben en getrouwd zijn en kindertjes hebben en
voor de vrede zijn en nooit drugs gebruiken en maar heel matig drinken en nooit
aan andermans auto komen, omdat ze een heilig respect hebben voor andermans
eigendom, en het vuilnis nooit voor acht uur ’s avonds buiten zetten en niet
bedelen en geen muziek maken op straat en met twee woorden spreken en nooit met
volle mond praten en met mes en vork eten en regelmatig onder de douche gaan en
voor het plassen de bril omhoog doen en braaf inspreken op
commissievergaderingen van de deelraad en nooit met stenen gooien maar netjes
gebruik maken van hun democratische rechten. En dat deze modelburgers waar
Balkenende nog een puntje aan kan zuigen niets maar dan ook niets te maken
hebben met die asociale buitenlandse junks die het weer voor iedereen verpesten.
Dan ga ik ondertussen maar snel mijn verzameling mercedes-sterren op een
geheime plek begraven, want je weet het maar nooit in deze tijden, nu krakers
zoiets als een soort ethisch reveil hebben ontdekt.
S.