Re: [kraken] AT5 en de snackbar van Bishai

From: Sikes (sikes@squat.net)
Date: 10 Feb 2003 22:24 uur

HAI

ervoor iemand reactionaire onzin op TV gaat ble^ren even hier de
achtergronden:

het pand boven de snakbar is manden geleden gekraakt. de smeris heeft
leegstaand geconstateerd. daarna hebben de 'zielige' mensen van snakbar en
eigenaar de ramen op 1 hoog ingekankert.

daarna was er de zogeheten 'bieralarm' waar mensen die op de alarm
afkwamen voor onbenkende reden niet binnengelaten zijn, en de punx uit de
raam kraaiden 'breng maar bier mee!'...

daarna was er een rechtzaak en de punx hebben wel verdedigd (en verloren).
de reden voor ontruiming was flauw als altijd....

het is deze bewoners wel te verwijten dat ze hun uitpunk actie niet hebben
uitgelegd aan de pers en de kameraden. ik persoonlijk zou niet gewacht
hebben tot de ontruiming maar van alles onmiddelijk op de snakbar hebben
afgestuurd, met een vet pamphletje daarbij......

verder heeft deze groep het pand zelf gekraakt ondermeer omdat het
spreekuur in west niet wilde helpen. daarom was er dan ook gaan
verdergaande begeleiding.

zo was dat

kizziz

IAH