Re: [kraken] AT5 en de snackbar van Bishai

From: Pieter (smallaxe@xs4all.nl)
Date: 10 Feb 2003 23:38 uur

Zeker, dank je. Vandaar ook dat ik eerst tot 20 heb geteld.

Had Bush het temperament van de gemiddelde A'damse kraker dan zag het er
hier nog ongezelliger uit zo zou je haast gaan denken. Ondertussen heeft
men een nogal lelijke imagodeuk opgedoken lijkt me. Daar kun je schijt
aan hebben i.h.k.v. fuck the system & de pers deugt ook al niet, of je
kunt kijken of je daar je eigen draai aan kunt geven. Zonder direct de
braverik te hoeven uithangen ofzo.

Maar goed waar bemoei ik me eigenlijk mee.

PB

>Heel goed, Pieter. Als Bush het temperament zou hebben van de
gemiddelde Amsterdamse mailkraker had ie Bagdad allang gebombardeerd.