Re: [kraken] AT5 en de snackbar van Bishai

From: kleef@squat.net
Date: 11 Feb 2003 01:14 uur

Nee dat zie je heeelemaal verkeerd joh. Je kunt de ene Amsterdammer nou
eenmaal niet met de andere vergelijken. En ook klote Amsterdammers zijn
nou eenmaal Amsterdammers. Hier in Amsterdam hebben we een aantal goede
tradities die belangrijke normen en waarden voor andere steden en dorpen
inhouden. Want in Amsterdam weten we alles beter!

norm 1
In Amsterdam geld het totale en fundamentele vrijheidsrecht van den
Klootzak. Dit recht is onaantastbaar! Hij Of Zij (Het) mag vooral in
zijn doen en laten niet gestopt worden. Als hij of zij dat wel
wordt dan zijn wij verplicht om doormiddel van een discussie op dit
prachtige medium (Moet eigenlijk wel Amsterdams zijn)Alsnog de boodschap
van het klootzakkendom aan iedereen en alles uit te dragen.

norm 2
Maar ook wij zijn toch niet helemaal perfect. Er is namelijk een soort
van parasiet onder ons dat wil je niet weten. DE BONS. Natuurlijk, er
zijn klootzakken die ogetwijfeld bons zijn, maar die bedoelen we hier
niet want die worden toch beschermd door norm 1. Nee je hebt bijvoorbeeld van
die mensen, oh sorry bonsen, die proberen een of andere pers tewoord te
staan. Of nog erger ze draaien een spreekuur of zo. Dat zijn van die lui
die proberen mensen onderdak te helpen en ook nog het verhaal van wonen
en kraken in een buurt propageren. Ze draaien spreekuren, worden wel
eens in elkaar gerost door eigenaren, opgepakt door smerissen
(vert:wouten juten kippen de kit)en offeren ook nog veel tijd op voor die
activiteiten. Allemaal om klootzakken dwars te zitten

norm 3
Als je het species eliminalis van hierboven tegenkomt kan je daar op de
volgende manier wat aan doen. Meestal schieten ze wel eens uit hun slof
als een Klohotzak weer eens van zijn rechten gebruik maakt. De symthomen
zijn de volgende:
- Ze worden kwaad (Jouw kans om ze neer te sabelen maak ze af wie heeft
  het gore lef hierover kwaad te worden)
- Ze gaan het proberen recht te praten (hhahah loooosers)
- Ze opperen dat hier paal en perk aan gesteld dient te worden (begin
  een normen en waarden discussie waarin natuurlijk norm 1 centraal
  staat.)
- Zij doen dingen die niet meteen tot een direct eigenbelang terug te
  voeren zijn, en zijn bereid binnen een groep of collectief dingen te
  organiseren en mee te denken over de toekomst daarvan (*Peace of cake
  geef ze meeer werk en noem ze daarna gewoon stalinist, succes
  verzekert)

We zijn in Amsterdam op de goede weg. Mensen die verantwoordelijkheden
binnen dit seentje nemen worden steeds beter geisoleerd. Lui die norm 1
ter discussie stellen zijn namelijk allemaal een voor een megalomaan.
Maar we krijgen ze echt wel klein.

Voor de mailmaster van deze mailservice heb ik dan ook een belangrijk
advies. Markeer alle berichten uit AMSTERDAM als [kraken amsterdam]. zo
kan de buitenwereld nog beter leren hoe goed wij het hier in amsterdam
doen!

groeten

Bonzo

(gewezen mislukte bons die inmiddels het spoor bijster is en ook nog tot
100 kan tellen)

Pieter (smallaxe@xs4all.nl):