[kraken] afa-demo 8 maart

From: Jop (kaleknar@gmx.net)
Date: 11 Feb 2003 16:38 uur

net tegen gekomen op het net en volgens mij nog niet hier gemeld dus.

                                    "Geen ruimte voor fascisme!"
                                          Zaterdag 8 maart
                                      *Demonstratie/Blokkade*

De Nederlandse VolksUnie (NVU) is de langst bestaande neonazi-partij
in Nederland. In de aanloop naar de Provinciale Staten-verkiezingen
op 11 maart willen de Hitlerfetisjisten van de NVU op 8 maart ergens
in Gelderland een demonstratie houden, met als moto 'Asielzoekerstop
nu!'. Dit om de aandacht op de partij te vestigen en kiezers voor
zich te
  winnen. Antifascistische Aktie Nederland is niet van plan om deze
neonazi's vrij baan te
  geven en roept op tot een geweldloze doch weerbare blokkade.

Wil je mee? De laatste info is te verkrijgen via www.afanederland.org.
  Giften zijn welkom op giro 918.99.88 tnv AFA-Nijmegen

ik neem aan dat nu ik op deze lijst al meerdere keren als fascist,
extreem- en ultra-rechts ben betiteld ik nu helaas zal moeten gaan
mee lopen met de tegenpartij bestaande uit mensen die er toch wel
trots opzijn dat hun voorbeelden ervoor hebben gezorgd dat ik
allemaal van die famillie leden heb (gehad) met van die plezante
nummertjes op hun arm.
niet dat er veel de vernietgings kampen hebben overleefd en dan niet
te vergeten de kant van mijn famillie die ook nog in
joods-comunistich verzet zaten en in rug zijn geschoten terwijl ze
streden voor de vrijheid zodat jullie nu via de computer mensen voor
dingen uit kunnen schelden waar je nog geen voorstelling van hebt.
(maar dat waren natuurlijk maar vieze stalinisten)

als je het gore lef hebt me een fasict te noemen doe het dan in mijn
gezicht, gegarandeerd dat ik daar met "ultra-rechtse methodes" op
reageer en als je iemand nodigd hebt om je te vertellen wat fascisme
inhoed weet ik nog wel een shoa overlever...

mazzeltov
jop polak

ps. de anti oorlogs burger inspectie op katteburg, amsterdam op 22
feb. is trouwens afgelast.