[kraken] Re: [A'dam] vliegende bakfietsen

From: Th. J. A. de Bruin (tdebruin@gmx.net)
Date: 17 Feb 2003 00:52 uur

Ja sorry voor de niet amsterdamse-lezersters, maar De Vlieger is een of
andere megalomane miljonair die amsterdamse krakers aan het versieren is
(lukt 'm goed ook nog). Gisteren was een docu op TV waar je zag dat hij een
bekende krakers-bakfiets a/h jatten was - allemaal geensceneerde, die
hebben de TV-lui gewoon voor hem bij de krakers geleend.

Nu las ik in het parool dat het 'jatten' van de bakfiets erin was gezet als
een vergelding van vernielingen die zouden zijn aangebracht aan zijn
Bentley (pooierbak). Ervan uitgaande dat die vernielingen even fictief zijn
als dat bakfiets verghaal, misschien een goed idee om deze Bentley echt aan
te pakken? Een auto minder, goed voor het milieu!

Alle bakfitsen vrij! a.

Get public key for <tdebruin@gmx.net> at Idap://europe.keys.pgp.com:11370