Re: [kraken] Re: [A'dam] vliegende bakfietsen

From: Erik de Vlieger (erikdevlieger@imcavastgoed.nl)
Date: 17 Feb 2003 17:16 uur

Jongens en meisjes.
Ik heb geen Bentley,wil geen bentley en krijg geen bentley.
Laat me verder ff lekker met rust met al die megalomane reactionaire
reacties en
neem een cursus humor.Voor blauwe blazers tot zogenaamd linkse progressieven
is er altijd wel een reden om iets leuks negatief uit te leggen.Ik heb ze
vandaag allemaal
gelezen.Vooral doorgaan met elkaar nadoen.