[kraken] Vliegeren

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Milan van Hulst (milan_njn@hotmail.com)
Date: 20 Feb 2003 23:59 uur

Misschien een rare opmerking hoor, maar waarom moet een vaag voorstel tot
samenwerking direct meters diep de grond in worden gestampt? Ik denk dat
hier misschien wel iets constructiefs uit kan komen. Maar als er dit soort
reacties komen kan ik me voorstellen dat er niks van komt. Is het niet
handig om je eerst ergens in te verdiepen voor je het afschiet?
Mijn visie op kraken is voor zoveel mogelijk mensen woonruimte
bewerkstelligen. We leven nu eenmaal in een samenleving waar geld een
belangrijke rol speelt en ik denk ook dat de mens te slecht is om het op een
andere manier te regelen. Als hier iemand met veel geld voorsteld mensen met
weinig geld te helpen vind ik het niet gek om hier eerst eens goed naar te
kijken.
Ik ben heus niet zo naief dat ik denk dat dit onmiddelijk goed komt, maar je
weet maar nooit.