Re: [kraken] Erik's reactie op dollehond/phoenix

From: Erik de Vlieger (erikdevlieger@imcavastgoed.nl)
Date: 21 Feb 2003 11:53 uur

Allereerst betrap ik de dollehonds kip wederom op leugens. Bij air lib had
ik om 30 % productie verbetering gevraagd waar het personeel 11% in
bijdroeg.
De manier was om de netto lonen in absolute zin te laten bestaan maar dat de
uren gelijk getrokken werden met bijvoorbeeld air france. Alle vakbonden
waren
accoord behalve de piloten die gemiddeld 85000,- euro per jaar verdienden en
18 uur per week werkten. Erik zei 22 uur en dus efficiency. Ze hebben het
goed gedaan
want nou kunen ze zweefvliegtuigen gaan besturen.De tsjechen heb ik al 4
keer uitgelegd
en ik herhaal dat dit bedrijf nog immer bestaat alleen beter en met meer
toekomst.
Kortom l(i)egkip ,je bralt .

In de documentaire is niets geknipt.Ik herhaal dat er door mij (indien
uberhaupt mogelijk)geen enkele
verandering is aangebracht.Hans Polak had dat ook volgens mij niet
toegestaan.Het programma
schijnt op basis van de snelheid,kwaliteit en humor bij de intimi erg goed
gevallen te zijn.
Dus leugen 2 is hiermee ook een feit.Sorry dat er geen mensen waren die me
voor de
camera voor rotte vis uit wilde maken.

Verder schrijft de uil dat hij op schrift beter is dan op de camera. Nou
breekt mn klomp:
nog een beetje excuses verzinnen dat hij er niet goed uitkomt.Dan nog eens
beweren dat
hij gekortwiekt is.Dat de kraakbeweging geen vuist kan maken zoals kippie
beweert komt
door dit soort van gekakel met de aftopping dat het een sociale beweging is
die anti-
kapitalistisch is.Wie is trouwens ons?Het kuiken vergeet dat de essentie het
misbruik
van het kapitalisme is en daardoor het geweten gesust wordt door zich als
sociaal-
revolutonair neer te zetten met als gevolg dat er niets gebeurd.
De stelling dat je in deze tijd geen woningbouwvereniging neer kan zetten
met een
sociaal beleid slaat nergens op.Dit houdt in dat je de beperking van deze
tijd accepteerd
en weigert om een oplossing te vinden.Derhalve de makkelijke weg kiezen en
dat is die
van het conflict.De modieuze kip die de haarkleur constant veranderd(ja de
mode he) krijgt van
mij de bijnaam De Amerikaan waarvan acte.(gek op conflicten zonder
nuances!!!)

Nog een mooie van de amerikaan: machteloze figuren geilen op beelden van dit
mannetje
die alles regelt in zijn mannetjeswereld.Wat een burgerlijkheid!! Het gaat
de amerikaan
blijkbaar om de machtsfactor en doordat zijn schrijven constant doorspekt is
met euro's en
geldverhalen schijnt de obsessie bij de kipyank voor deze zaken groot te
zijn.Hip hoor!!!

Voor phoenix geld eigenlijk dat alles wat hij schrijft over geld gaat. Je
lijkt wel
een zakenman
.
Answer 42 liegt point termine.
Oh ja. het parool was al zo vriendelijk om haar excuses aan te bieden dat
zij vermelden
dat ik geen pooierbak bezit zoals een bentley. De vernielers van mijn auto
hadden
tdebruin daar al op kunnen corrigeren in het kader van niet jokken.Maar
ja....