[kraken] Kraakspreekuren in den lande.

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: ouwesiem@squat.net
Date: 22 Feb 2003 20:49 uur

Kraakspreekuren in den lande.

Bij mijn rondreis met mijn vouwfiets door Noord-Brabant ben ik in
Tilburg en Breda geweest. Op beide adressen: t.w. Kloosterlaan in
Breda en de Willem2straat in Tilburg zijn er geen kraakspreekuren meer,
wel kun je op beide adressen terecht als je b.v op zoek bent naar een
kamer. Ook als je last hebt met je huisbaas of je betaalt gewoon teveel,
wordt je gewoon verder geholpen. Het is doordeweeks overdag altijd open.
De naam van beide spreekuren heet J.I.P(Jongereninformatiepunt).
Wel kunnen deze mensen je doorverwijzen worden naar kraakpanden in de stad of
in de buurt, waar wel krakers zitten, die voorheen mensen daadwerkelijk
willen helpen met kraken.