Re: kraken en zwangerschap

From: Sikes (sikes@squat.net)
Date: 15 Jan 2003 18:20 uur

HAI

de wet bescherm in het algemeen het eigendom, en dat is heilig. deze
context kan jij aan zwangerschap juridisch gezien geen rechten ontleenen.
politiek gezien valt er wel wat uit te slepen, als je zin hebt als
slachtoffer in de krant te komen staan, en de eigenaar als een
onmenselijke huisjesmelker aan de kaak te stellen. of dat aan te bevelen
is, is maar de vraag.

Eind zeventige jaren gingen wel moeders met kind kraken en voor de deur
van hun pandje de politie afwachten om op deze manier politieke druk uit
te oefenen, maar ik vrees die truc kennen ze inmiddels al.

als de eigenaar met een kortgeding dreigd is dat lang niet voldoende reden
om te panieken, maar ik zou wel voor een veilige logeerplek zorgen, want
zodra er een termijn voor een zitting is kan dat nog al snel gaan

kizziz
IAH