re: kraken en zwangerschap

From: M. Schuckink Kool (marsk@xs4all.nl)
Date: 16 Jan 2003 13:15 uur

Volgens mij kan dit gegeven wel degelijk van belang zijn, zeker in kort
geding, bij de belangenafweging die de president verplicht is te maken,
ook met het oog op de ontruimingstermijn. Dit biedt weliswaar geen
definitieve waarborg, zeker niet als de plannen van de eigenaar heel
strak zijn, maar vooral wanneer die nog enigszins vaag zijn zou ik er
zeker een beroep op doen.

Marcel, advokaat

P.S. Ik heb geen idee hoe ik op die jurisprudentie on line kan komen