Re: brandverzekering reden om te ontruimen?

From: kleef@squat.net
Date: 22 Jan 2003 14:04 uur

Er zijn op dit gebied tal van zaken gewezen een vrij belangrijke is een
uitspraak van het hof te Den Bosch. Bij een pand in Hoorn heeft men deze
uitspraak trachten te gebruiken wat bij de rechtbank in Alkmaar strande.
Hoe dat in hoger beroep afgelopen is weet ik niet precies. Ik zal eens
kijken of ik wat uitspraken boven tafel kan toveren want het is niet de
eerste en vast ook niet de laatste keer dat een eigenaar dit als
ontruimingsgrond aanvoert.

grtz

kleef

Infocentrum (info@infocentrumwageningen.nl):