bericht van ankerman@angelfire.com

Re: [kraken] Krakers slaan dag te vroeg toe.

Auteur: Joop Ankerman <ankerman@angelfire.com>
Datum: 01 mrt 2004 15:42 uur

Altijd voordat je gaat kraken even checken wanneer de laatste gebruiker uit het pand is vertrokken. Als het om een bedrijf gaat kun je dat opvragen bij de Kamer van Koophandel en je kunt het betreffende bedrijf natuurlijk ook even bellen. Bij een woonpand wel wat lastig, maar soms via geb of waterbedrijf.

Zelk ook eens een pand twee dagen te vroeg gekraakt volgens de eigenaar, maar de laatste huurder gebeld en die bevestigde ook tegenover de politie dat het langer dan een jaar leegstond.

joop