bericht van dollehon@dds.nl

Re: [kraken] links kvk

Auteur: <dollehon@dds.nl>
Datum: 29 mrt 2004 18:55 uur

Duh...
Klinkt evenwel toch als de zoveelste luchtbel om het in crisis verkerende
kapitalisme te redden. Wat ik aan samenvattende kritieken in het Parool las,
leek er ook weer op te wijzen dat die Florida feitelijk een beetje voortborduurt
op de vorige hype: de enorme boom van de digitale economie, een luchtbel die dus
allang in elkaar is geklapt. Dat een stel ambtenaren bij gebrek aan ideeen nu
maar naar Florida gaat verwijzen om een veryuppingsbeleid voor de stad te
verkopen, ach ja... Dit beleid krijgt al jaren praktisch vorm, maar krijgt nu
nog een ideologische semi-progressieve onderbouwing. Dat wil zeggen: het praatje
en de melodie die de sluipmoord op onze stad begeleiden.
S.