bericht van sikes@squat.net

Re: [kraken] kraakverbod

Auteur: Sikes <sikes@squat.net>
Datum: 16 jun 2005 16:21 uur

HAI

las ik ook net, maar ach, dat klinkt niet serieus als iets van 'we gaan
het kraken verbieden', toch ? meer als 'we gaan er een sigaar over roken
en dan uitleggen hoe je aangifte doet/een civiele dagvaarding opsteld in
een kleurrijke brochure'.

ik vindt het feit dat erin staat dat 'onze' gemeen(t)eraad kennelijk heeft
laten weten dat de krakertjes een goede methode hebben om al die
huisjesmelkers aan te pakken veel boeiender :)

huiveren kan ik ook van de volgende droogredenering: 'kraken is door te
wet niet toegestaan (kennelijk omdat er geen procedures voor zijn
vastgelegd)'. De nazis vonden dat 'alles wat niet uitdrukkelijk geoorlofd
is, dan dus verboden is'. Of de liberalen van de VVD dat ook vinden ?

kizziz
IAH