Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

Kraken-post:
bericht van ankerman@deds.nl

Re: [kraken] kraakverbod

Auteur: <ankerman@deds.nl>
Datum: 16 jun 2005 16:38 uur

citaat:

ik vindt het feit dat erin staat dat 'onze' gemeen(t)eraad kennelijk heeft
> laten weten dat de krakertjes een goede methode hebben om al die
> huisjesmelkers aan te pakken veel boeiender :)

Juist!! De meest politieke pro-kraken uitspraak in tijden.

De praktijkmensen zeggen eigenlijk: stimuleer dat kraken, want het helpt
ons -de gemeente, de stad, etc- zeer. Er zou dus een pro-kraakbeleid
moeten komen ipv andersom. Ik hoop dat Donner en Dekker het daar over gaan
hebben.

Joop