Kraken-post: Re: Lawaaidemo afgelast wegens gebrek aan belangstelling

Re: Lawaaidemo afgelast wegens gebrek aan belangstelling

From: squatter (squatter@dds.nl)
Date: 01 december 2000 00:41 uur

On Fri, 01 Dec 2000, you wrote:
>en dan komt
> iemand ook nog eens vertellen dat het hier gaat om een soort
> gelegenheidskrakers met een dubieuze politieke motivatie -

hallo, dat heb ik niet geschreven, alleen dat hun vermeende motivatie mij niet
automaties motiveert om hen ten alle tijden te ondersteunen.

> Ik sympatiseer echter meer met vage crusties en illegalen die moeite moeten
> doen om hun hoofd boven water te houden en die niet in staat zijn om
> raadsadressen en petities op te stellen.

hier ligt wellicht een zinnige ondersteunende taak voor jou

> En zo zijn we weer terug bij het soort bewustzijnsvernauwing van de
> subculturele sociale codes die krakers in de jaren tachtig 'politiek'
> noemden.

precies waar ik me zo druk over maak. kraken=goed, verzet tegen ontruiming
verdient steun en dat soort kort-door-de-bocht politiek

prettige avond,