Kraken-post: volg alleen het anarchistich dogma want dit is het ware geloof...

volg alleen het anarchistich dogma want dit is het ware geloof...

From: KaleKnar (crass@dds.nl)
Date: 11 december 2000 15:42 uur

ook mijn duit in het zakje...

Ik kan me herinneren dat in de vorige discussie (die over de reinwardt
straat) op deze lijst (en ook terug lezen verandert nix aan deze indruk)
vooral dollehon (s.) zijn mond vol had over solidariteit met buitenlanders
die aan de onderkant van de maatschapij stonden en op hun eigen manier
tegen repressie vochten... verder veel (terecht) gepraat over "blanke,
paspoort van nederland bezittende" arogante zeikerds die niet solidair
waren...
(weet S. wel zeker dat de reinwart toeries wel alleen ware anarchisten
zaten stel je voor dat dat daar ook commie tuig tussen zat)
toen ging het over toeries die een t.v. naar de kit gooien (smerissen waar
de rest van de wereld overigs jaloers op is) nu gaat het over een politiek
bewuste jongen die actief tegen het fascisme in zijn land vocht en vermoord
is door een fascho....
maar een dooie stalinist is niet zo erg want die doen ook stoute dingen...
dat noem ik pas blank nederlands arrogant!!!!!

dit soort dingen maken mij miselijk...

solidariteit werelwijd!!!!

J.
Ontwaakt verworpenen der aarde,
Ontwaakt verdoemt in hongersfeer!
Reed'lijk willen stroomt over de aarde,
En die stroom rijst al meer en meer!
Sterft gij oude vormen en gedachten,
Slaaf geboor'nen ontwaakt, ontwaakt!
De wereld steunt op nieuwe krachten,
Begeerte heeft ons aangeraakt!
Makkers ten laatste male tot de strijd ons geschaard,
En de internationale zal morgen heersen op aard!

ps. nu we het toch hebben over de reinwardt, ik sprak een van de laaste
hurende bewoners... en de enige overlast die ze m.b.t. de krakers hebben
gehad was dat ze een week eerder moesten uitverhuizen van wege de
ontruiming en het antikraak maken van de panden daarna....
voor de rest waren het lieverds die haar boodschapen de trap op hielpen
dragen.....