Kraken-post: Mee eens

Mee eens

From: Edwin (dredwin@dds.nl)
Date: 11 december 2000 18:21 uur

Ik deel de mening van Rick en word niet goed van alweer een discussie door
dezelfde persoon,deze maillijst krijgt hierdoor zo'n spam-gehalte dat ik
overweeg 'm op te zeggen. Ik vind dat een kort mailtje over een moord door
een fascist op een linkse hongerstaker in rotterdam wel degelijk via de
krakenlijst kan worden verstuurd,er zijn krakers die zich wellicht met de
hongerstaking bezighouden en die wellicht de vermoorde jongen persoonlijk
kennen.Als je anderen het recht ontzegt om hiervan kennis te nemen, omdat
je de politieke overtuigingen van het slachtoffer niet deelt,is dat
misschien ook niet helemaal vrij van "stalinisme".
Helaas heeft niet iedereen dezelfde mening , get used to it!