[Amro] persoonlijk

From: Amro Bank (amro@tuig.net)
Date: 01/30/00

Hoi,

Gister tijdens de demo (die was trouwens erg geslaagd) kwam ik tot de
ontdekking dat ik wel erg in een glazen huisje woon. Al m'n oude
kraakkenissen en vrienden weten schijnbaar alles al omdat ik dat hier
schrijf.
Maar 1 ding weten ze niet :)
Op 12 feb. vier ik m'n 35-ste verjaardag. Samen met nog wat mensen die
ook in die week jarig zijn. Een klein intiem feestje, hier op het
terrein. En _jij_ mag ook komen maar dan moet je wel wat te drinken
meenemen. Ik zorg voor de chips :)

Amro

ps. Mensen van SosDd en familie (zowel die van hun als die van mij)
uitgesloten. Als je twijfelt of je welkom ben,mail je maar ff.

--
Killsigg The Hysterian says: