Kraken-post: Re: Oproep

Re: Oproep

From: Ruud (ruud@squat.net)
Date: 09 Apr 2001 20:47 uur

On Monday 09 April 2001 17:41, Fierman wrote:
> [...]

Tja, da's ook een 'gewoon' forum (over onderwerpen in de Nederlandse
politiek, is de bedoeling) waar dat soort lui eigenlijk flink op de huid
gezeten moeten worden.

> Dit soort lui vind je wel op meer plekken. positief hier is tenminste nog
> dat ze op hun eigen stek blijven plakken.
> Ernstiger is bijvoorbeeld het forum van http://www.wol.nl waar de
> discussies steeds ziekerer vormen beginnen aan te nemen.. Ernstiger omdat
> dit een 'gewoon' forum is op een normale webstek, waar ook 'normale 'mensen
> komen.. Misschien is het handiger om wat viezeriken daar van gezonde
> repliek te dienen, ipv te verzanden in een flamewar op een nazi webstek.

Ben ik met je eens, al is dat laatste soms ook wel leuk. Polinco pretendeert
het enige Nederlandstalige forum te zijn met volledige vrijheid van
meningsuiting, maw. geen censuur bla bla. Misschien wel grappig om te kijken
hoe lang ze dat volhouden;-)