Kraken-post: gesloopt

gesloopt

From: Rogier Koning (r.koning75@chello.nl)
Date: 16 Aug 2002 21:36 uur

Beste lezers,

Ik heb een tijdje geleden een bericht rond gestuurd met een aantal vragen oven kraken en over een advocaat. Een aantal hebben daar op gereageerd. Dank je wel daarvoor.

Nu is er een nieuwe ontwikkeling in het gekraakte huis. Ze hebben het gewoon gesloopt terwijl ik er niet was. Gelijk gemaakt met de grond, nog voordat de bodemprocedure van start was gegaan. Daarnaast is er ook geen sloopvergunning aangevraagd voor de sloop van het pand.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat kunnen we nu nog doen??

Met vriendelijke groet,