[kraken] toevoeging aan mijn frust stukje

Documentlocatie i.v.m. hyperlinken

 Stuur Bericht   Over de lijst  Datum-menu   Reactie-menu   Onderwerp-menu   Auteur-menu

From: Jop (kaleknar@gmx.net)
Date: 08 Feb 2003 17:42 uur

inmiddels heb ik met een paar ex-bewoners en vrienden gesproken en
zijn een paar kantekeningen op zijn plaats.....

de groep die er zat was de laaste tijd vrij stabiel en bstond uit
twee punx van het type fuck de world maar op hun alcoholisme na dan
meestal vrij oke....
verder was er een groep blow hippies in getrokken.
probleem was wel dat ze eigenlijk te sociaal waren want een groep
klootzakken die nergens anders terecht kwamen heeft er ook een tijd
gezeten want iedereen heeft tenslotte recht op onderdak ook al zijn
het junkies was hun mening...
bewoners hebben bewust een uitpunk feest georganiseerd en zijn toen
vertrokken toen het feestje nog aan de gang was en zij beweren ook
niet te weten wie te ver is gegaan, feit was wel dat vanuit de
snackbar bedreigd werd omdat die door (famillie van) de eigenaar word
uitgebaat.
klinkt tot nu toe niet naar mijn stijl maar er zat kennelijk wel een
soort van redenering achter en de ex-bewoners vinden het rot dat er
weer opnieuw gstigmatiseerd word en vooral dat ze de zaak van
buitelandse punx in a'dam schade hebben berokkend
feit blijft dat op de vraag waarom de leidingen er uit getrash werden
antwoorden ze dat dat standaard is bij hun want het metaal verkopen
ze om bier te kunnen kopen...

ik sta ondanks dat ik in dit verhaal een beetje moet inbinden nog
steeds achter het feit dat somige panden (deels) leeggerost zouden
moeten worden/zijn.
zie oa de dupa en somige tolstraat panden.
als ik het belang van de buurt boven het woonrecht van sommige
klootzakken, junkies, alcoholisten en parasiten stel en daarbij
"ultra-rechtse" methoden zou gebruiken sta ik daar voledig achter.

groeten j.

ps. als is er iemand is die in de omgeving apeldoorn kraakt, zou ik
daar graag contact mee krijgen ivm met een toekomstig project van
mijn nichtje.