Re: [kraken] toevoeging aan mijn frust stukje

From: ox@squat.net
Date: 08 Feb 2003 18:00 uur

On Sat, 8 Feb 2003, Jop wrote:

<...>
> klinkt tot nu toe niet naar mijn stijl maar er zat kennelijk wel een
> soort van redenering achter
<.....>

Met een niet min of meer publiek uitgelegde redenering kan ik als
leunstoelaktivist niets. Je kan dan ook niet van de stad, de scene of wat
voor een sociale samenhang verwachten dat ze daar rekening mee houden of
hun beeld dus maar bijstellen omdat er wellicht een redenering achter zit.

Misschien willen de ex-bewoners zelf hun verhaal doen? Dat zou de zaken
een stuk kunnen verduidelijken.

groet,
Ox