RE: Re: Re: [kraken] MAART 2003 - Axxxie-tegen vlieger maand !!!!

From: Phoenix (phoenix@dvxs.nl)
Date: 20 Feb 2003 00:34 uur

Op wo 19-02-2003, om 23:52 schreef Joop Ankerman:
> Ok dan,
>
> Dan stel ik tevens voor dat Erik de poen (voorlopig 10 miljoen Euro) levert en "wij" de direktie. Gezien de mislukte pogingen om het Parool en AirLib in handen te krijgen lijkt het me niet opportuun om hem het inhoudelijke gedeelte toe te vertrouwen.
>
> Joop Ankerman
> Directeur communicatie woningbouwvereniging De Zwarte Strontvlieg.

Okay, een *deal*. _????_

Gezien de _impact_ van zo'n gebeuren stel ik voor dat de reeds bestaande
anarchistische en vanuit de kraakbeweging reeds opgezette en
zelfbestuurde woonorganisaties en -verenigingen op de hoogte gesteld
worden (ze volgen deze lijst nu eenmaal niet allemaal continue) en dat
deze in basisdemocratische vergadering de weg uitstippelen. Wellicht dat
voor Erik, die uiteraard het basis-startbedarg levert - een rol is
weggelegd in een anarchistische Raad van Toezicht ( = een vergaderorgaan
dat de strategie beoordeelt op basis van eigen individuele kennis der
leden). Kan zijn ego strelen als hij juiste opmerkingen in de notulen
weet te krijgen...

grts,
phoenix